נפתלי בנט: "יש לנו ממשלה יוצאת מן הכלל, חבל לי שכל זה ייפסק"

ישראל פריי No Comments on נפתלי בנט: "יש לנו ממשלה יוצאת מן הכלל, חבל לי שכל זה ייפסק"
16:40
30.04.24
איתי גדסי No Comments on סמוטריץ תוקף בחריפות: "השלכות העסקה יהיו הרות אסון"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החינוך נפתלי בנט התראיין הבוקר ל"מדברים אקטואליה" עם בצלאל קאהן ודוד חכם, והתייחס לסוגיות פוליטיות ומדיניות. ראשית פתח השר באמירה נחרצת כלפי הטרור העולמי: "ישנו אויב איסלאמי שמאיים על כל העולם, פריז, ניו יורק, ועכשיו קרית גת, העולם צריך לדעת להתאחד, בטרור צריך להילחם, לא מדברים אתו לא מוותרים לו ולא מבינים אותו".

"אנחנו מובילים בממשלה מאבק עיקש נגד הטרור. בניגוד למה שאמרו מומחי הביטחון במשך שנים, הריסת בתים כן מרתיעה, זה כבר מנע פיגועים, כעת גם הוצאנו את הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק, וככה נמשיך לעשות", אמר השר שהוסיף התייחסות לחרם האירופאי על ישראל, "אם יבשת אירופה תמשיך לתמוך בתעמולה האנטי ישראלית, אם כשמוסלמים רוצחים נוצרים אז הם ימשיכו להכות ביהודים, לא תהיה להם תקומה".

השר בנט התייחס לשחרורו של המרגל הישראלי יונתן פולארד מהכלא האמריקאי: "כואב הלב, על בן אדם שנשלח ע"י מדינת ישראל למשימה לאומית, ונמק 30 שנה בכלא, מקווה שיבוא היום שהוא גם יעלה לישראל, הייתה עיקשות בצד האמריקאי העניין, הסאגה של הכלא הסתיימה, כעת הוא חופשי או כמעט חופשי, מעדיף לעשות יותר ולדבר פחות, ככל שנדבר זה יפגע בעשייה".

את הדיווחים ההולכים וגוברים על אפשרות של כניסת מפלגת "העבודה" לממשלה, אמר בנט: אני אדיש לדיווחים. יש לנו ממשלה יוצאת מן הכלל, שהצלחנו לשנות את רוחה ולפעול נגד הטרור, גם בצד החברתי, הובלנו מהפכות רבות. חבל לי שהממשלה לא תמשיך ואני מאמין שהיא כן תמשיך במתכונתה הנוכחית".

בנט המשיך בתיאור הישגיה הרבים ותפקודה המצוין של הממשלה, תוך שהוא מחמיא לשרים החרדים אריה דרעי ויעקב ליצמן, בנוסף סקר את הישגיו הרבים במשרד החינוך, "אם יחליטו שהרצוג נכנס על בסיס קווי היסוד הנוכחיים, ללא הכרה במדינת פלסטין, אין לי בעיה, אם הרצוג רוצה להתפקד לבית היהודי, יהיה הכי טוב… אבל אם יהיה שינוי כהוא זה, נהיה אופוזיציה לוחמנית, הבענו את דעתנו תמיד נגד כל מסירת שטחים בארץ ישראל, לצערי זאת לא עמדת ראה"מ תמיד, אדע לשרת את העם מהאופוזיציה כמו מהקואוליציה".

המראיינים עימתו את השר עם נתוני התקצוב במערכת החינוך החרדית, שעדיין לא שבו לסכומים שקיבלו לפני תקופת השר פירון, ובנט הסביר באריכות את הדרך הארוכה אך הנחושה להובלת התיקונים והשוויון, תוך שיתו"פ עם גורמים חרדיים. "לא מתכחש לטענות, זה לוקח זמן, לאט לאט אנחנו נפתור את הכל. המצב הרבה יותר טוב משנים קודמות".



0 תגובות